Blue House Media volgt ontwikkelingen in het medialandschap nauwgezet. Software- of hardware matige nieuwe technologische mogelijkheden ontstaan steeds sneller. AI is het toverwoord op dit moment. Maar wat zijn de mogelijkheden?
Publiek van mediamerken verandert continu. De vragen en verwachtingspatronen ook. Mediabedrijven zullen hier hybride op moeten inspelen. dat vraagt veel inspanning op technisch, organisatorisch en menselijk vlak.
Over deze ontwikkelingen en mogelijkheden publiceert Blue House Media regelmatig. Enerzijds op haar sociale platformen LinkedIn en Twitter, op de berichten pagina van deze website maar ook 6 keer per jaar op het blad en digitaal platform AV&Entertainment Magazine.
AV & Entertainment Magazine verschijnt zes maal per jaar en is een toonaangevend, veelzijdig en informatief vakblad voor de multimediale entertainmentbranche. AV & Entertainment Magazine is een vakblad voor professionals binnen de wereld van televisie, radio, broadcast, film, theater, show en evenementen. Het wordt gelezen door onder andere beslissers en beïnvloeders binnen radio, televisie en omroep (nationaal, regionaal én lokaal), tv-, video- en filmproducenten, reclame- en programmamakers, cameramensen, licht- en geluidstechnici, film-, opname en geluidstudio’s, AV-bedrijven, postproducenten, podium- en theatertechnici, theatermanagement, organisatoren en (technisch) producenten van publieksevenementen, productieleiders en technici in show, entertainment en events.
In de nieuwste editie van AV & Entertainment Magazine in september een uitgebreid artikel over de huidige stand van zaken omtrent ontwikkelingen in de vorming van de streekomroep in Nederland. De meest actuele publicatie van BHM staat in Red Tech News en bericht over de modernisering van broadcast faciliteiten bij Easy FM.